Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

דף הבית » יום הולדת לאישה

יום הולדת לאישה

יום הולדת לאישה – 10 טיפים ורעיונות לחגיגת מסיבת יום הולדת לאישה, אמני בידור וסטנדאפ, מופע על חושי, הפעלות מיוחדות לכבוד יום ההולדת ועוד..

אזורי פעילות
ערים

10 רעיונות ליום הולדת לאישה
לא יודעים מה להחליט? “מרוב יער לא רואים עצים”, הכנו עבורכם 10 רעיונות מובילים לחגיגת יום הולדת לאישה.

1) מופע סטנדאפ – האופציה המובילה היא צחוק, הזמינו סטנדאפיסט שיקרע אתכם מצחוק, הצחוק משחרר, טוב לבריאות והכי חשוב עושה כיף.
2) הרצאה מצחיקה – היום יותר מתמיד מקובל להזמין מרצה שיצחיק אתכם, זאת יכולה להיות הרצאה על בידור, זאת יכולה להיות הרצאה חכמה עם “ערך מוסף” או הרצאה מתחום המיסטיקה.
3) רקדנית בטן – הזמנת רקדנית בטן תמיד עושה שמח, ריקודים עם מוזיקה מזרחית מקפיצה עם הרבה דרבוקות, המוזמנים ירקדו וישתחררו.
4) יום הולדת אקסטרים – ישנן חברות שמתמחות בפעלולי סרטים, מכינות פארק אתגרי עם חבלים, כלת היום הולדת תשתתף בפעילות לפי הסיכום עם בעלי החברה, יהיה מעניין, מרגש וכיף גדול.
5) שייט ביאכטה – בנמל הרצליה פיתוח ובנמל תל-אביב תוכלו להזמין יאכטה לפ מספר האנשים שיהיו במסיבת היום הולדת, זה נשמע יקר אבל המחיר סביר, בדרך כלל המחיר לשייט לאדם הוא 100 ש”ח ללא קייטרינג, כ200 ש”ח לאדם כולל קייטרינג.
6) סדנת סטיילינג לנשים בלבד – נשים אוהבות קניות באופן כללי, ובגדים באופן אישי, אז מה יותר מתאים מערב סטיילינג עם סטייליסטית, הנשים ילמדו איך להתלבש, מה האופנה החדשה, איך מתאימים בגדים ואיזה סגנון מתאים לכל אחת.
7) סדנת שוקולד – הכנת שוקולד ביחד זאת חוויה כייפית, אתם תלמדו איך להכין את השוקולד הטעים והבונוס בסוף הערב הוא שאתם לוקחים אתכם את השוקולד שהכנתם.
8) סדנת צחוק – הפעלת צחוק מוטרפת, הצחוק “מדבק”, אתם תצחקו ותעשו משימות מצחיקות, מרוב צחוק תכאב לכם הבטן 🙂
9) מופע על חושי – מופע מהפנט של אמן חושים, הוא יקרא לכם את המחשבות, יטריף, ירגש ובעיקר יצחיק, זאת חוויה שתשאיר אתכם המומים, לא תדעו איך הוא עושה את זה.
10) ערב גרפולוגי – הזמנת גרפולוג מצחיק, הגרפולוג ינתח את כתב ידכם על גבי לוח, יספר לכם מה כתב היד שלכם אומר, יצחיק אתכם ובסופו של דבר יתן לכם “ערך מוסף” על עצמכם.

רוצים לדעת את מי לבחור ליום הולדת לנשים? כנסו לערב נשים – מאמרים וטיפים ראשי

יום הולדת לנשים בלבד – ערב משחרר – מאמר 2 יולי 19, 2020
יום הולדת לנשים בלבד – ערב משחרר – מאמר 2
יולי 19, 2020