Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

חגיגת יום הולדת ארבעים – מאמר מס’ 1

יום הולדת 40 - רעיונות וטיפים - מאמר

אז איך חוגגים את האירוע המיוחד

מצד אחד לא מבוגרים כל כך וגם לא בני 18 או 30, אז מה עושים? ובכן הנה מספר רעיונות מעולים לחגיגת הארבעים שנה:
1) הזמנת אמן חושים מקצועי – מה זה אמן חושים ואיך הוא יכול לשדרג את האירוע? מדובר בסוג של קוסם למבוגרים, אמן טלפתיה על חושי שקורא מחשבות, מתעתע במחשבה, מגלה דברים מדהימים, החל במי הייתה המורה בבית הספר, שם הגננת ועוד פרטים מדהימים.
2) מהם האביזרים של האמן- לרוב מדובר באביזרים פשוטים, כרטיסיות שונות, קלפים, לוחות לכתיבת מספרים ושמות ועוד..
בניגוד לקוסם ילדים או אמן אשליות שצריך תפאורה שלמה של אביזרים, קופסאות גדולות, במה פרונטלית(מול הקהל – כאשר הקהל יושב בצורה מסודרת עם כסאות) ועוד…אמן העל חושי יכול להופיע פרונטלי וגם להתהלך בין האורחים ולהדהים אותם בקריאת מחשבות והעלמת חפצים.

אמני חושים מיוחדים: יש אמני חושים שמשתמשים במוזיקה כדי להדהים, אתם תחשבו שיר בלב ואמן הטלפתיה ינגן לכם את השיר שחשבתם מתוך כל השירים שיש, מה הסיכוי לכך? מי שחווה את זה במופע טלפתיה לא ישכח את זה הרבה זמן, זה מסוג הרגעים שנחרטים עמוק בזיכרון.

מחיר אמן החושים – המחיר של אמן על חושי הוא מתחיל מ 2500 ש”ח ועד הגדולים ביותר בארץ כמו אורי גלר שזה יכול להגיע לסכום מטורף של 35,000 ש”ח למופע, בדרך כלל לאירוע חברה בסדר גודל של מעל 200 איש, באירוע פרטי כגון יום הולדת המחיר המקובל הוא מ 2500 ש”ח לפני מע””מ ועד 6000 ש”ח לאירוע יום הולדת של סלב או בעלי תקציב גבוה .
לאירוע בר/בת מצווה המחיר מתחיל מ3000 ש”ח ועד 8000 ש”ח, כמובן כאשר באמני טלפתיה מעולים, אבל לא המפורסמים שלוקחים מעל 10,000 לכל אירוע.
ברגע שאמן חושים מבקש סכומים קטנים מ2000 ש”ח זה צריך להדליק אצלכם “נורה אדומה” וכנראה מדובר באמן חושים מתחיל, יכול להיות שהוא טוב, אבל צריך לקבל המלצות ליתר ביטחון, אף אחד לא רוצה שהניסיון יהיה על חשבון האירוע שלו.

הזמנת מופע סטנדאפ

1) הזמנת אמן סטנד אפ ליום הולדת 40 – מי לא רוצה לצחוק ביומולדת שלו או שלה? הזמנת מופע סטנדאפ יכול להיות “הדובדבן שבקצפת וגם כל העוגה”, זאת אומרת הזמנת מופע קצר או מופע שיחזיק את כל הערב.

אז מה אתם מעדיפים לחגיגת גיל הארבעים? מופע קצר של סטנדאפ או אירוע שבו האמן תופס חלק נכבד מהאירוע?באירוע קצר של עד שעתיים ניתן להזמין מופע סטנד אפ קצר של עד 45 דקות ובשעה השנייה אפשר לשיר ביחד שירה בציבור או שאפשר לשיר ולאכול בשעה הראשונה ובשעה השנייה אפשר “”לקנח”” במופע סטנדאפ מצחיק.
ואילו במסיבת יום הולדת 40 שבא רוצם לחגוג 3 שעות לפחות, אפשר להזמין מופע של עד שעה, את השעה השנייה אפשר להקדיש להקראת ברכות או אכילת הקייטרינג(לא מומלץ לאכול ולראות מופע סטנדאפ מחשש לחנק) , ובשעה השלישית אפשר לרקוד ולשיר בסגנון שירה בציבור.
באירוע של כשעתיים, אפשר להזמין מופע של עד שעה ואת השעה השנייה אפשר להקדיש להקראת ברכות או אכילת הקייטרינג.
באירוע של 4 שעות אפשר להזמין סטנדאפיסט שהוא גם מפעיל עם מוזיקה וכל הציוד הנלווה כגון: תאורה והגברה, מוזיקה קצבית כדי לעשות שמח, אפשרי בשילוב קריוקי.יש מעט מאוד אמנים שגם עושים סטנדאפ וגם מפעילים עם מוזיקה וקריוקי.

2) מחיר מופע הסטנדאפ: מחירי סטנדאפ איכותי מתחילים מ3000 ש”ח לקהל עד 30 איש בערך, לקהלים באירוע פרטי מעל 30 איש המחיר הוא בין 3000 ש”ח ל10,000 ש”ח. מחירי סטנד אפ לאירוע חברה מתחילים מ5000 ש”ח ועד 40,000 ש”ח לאמנים שהכי התפרסמו, צריך לזכור שבמידה ולקחתם סטנדאפיסטים מחברת הפקות תוסיפו למחיר עוד בערך 30% מהמחיר המקורי.

הפעלות בשילוב סטנדאפ

1) הפעלות וסטנדאפ – הזמנת מפעיל בסגנון משחקי חברה של פעם שמשלב קטעי סטנדאפ מצחיקים ומאולתרים לפי תגובת הקהל והמשתתפים, חוויה מצחיקה בטירוף, יש אמנים שההתמחות שלהם היא להטריף את המשתתפים במשחקי חברה, הסיטואציה “מובלת לכך” שהקהל יקרע מצחוק.

2) מפעיל/ה מוצלח – אז איך למצוא את המפעילים המוצלחים ביותר לאירוע שלכם? שתי דרכים עיקריות: אופציה ראשונה היא המלצות ממי שהיה בהפעלה מהסוג הזה, מישהו שאתם סומכים על שיקול דעתו, לכל אדם טעם שונה, לכן כדי לקבל המלצה ממישהו שהוא “בראש” שלכם פחות או יותר וגם בחתך גילאים זהה.
אופציה שנייה היא לצפות בסרטונים מתוך האירועים, סרטוני וידאו של מספר דקות ולא של דקה, ברור שהמפעיל יערוך את הדקה הטובה ביותר, לראות סרטונים ממספר אירועים ולא מאירוע מוצלח אחד.
לסיכום: לא “להתעצל” יומולדת לגיל הארבעים חוגגים פעם בחיים, לכן כדי ורצוי לחפש המלצות ולבדוק טוב לפני שאתם מזמינים אמנים לאירועים שלכם, בהצלחה!!!
מחפשים בנוסף גם רעיונות ליום הולדת 50, לחצו על רעיונות וטיפים למסיבת יום הולדת חמישים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *